Resultats de la cerca frase exacta: 13

Diccionaris terminològics  | Comunicació. Audiovisuals
1. document original
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document inèdit que, en l'àmbit de la recerca científica, un autor sotmet a judici de l'editorial per a la seva publicació. [...]
2. document de disseny
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que conté informació detallada sobre els objectius, les regles, l'abast, el context, l'estructura narrativa, les condicions de victòria i derrota i el disseny estètic d'un videojoc, que serveix de guia als diferents equips de treball durant el procés de desenvolupament. [...]
3. òptic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que resumeix gràficament un pla de mitjans. [...]
4. traça
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Llista, en una fitxa bibliogràfica, de totes les entrades per les quals un document està representat en un catàleg. [...]
5. convocatòria de comunicacions
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que convida a la presentació de comunicacions a un congrés i que indica els requisits que han de complir. [...]
6. brífing creatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que conté la informació estratègica que l'agència de publicitat utilitza com a guia per a desenvolupar la creativitat publicitària. [...]
7. brífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document, elaborat generalment per l'anunciant, que recull informació sobre el mercat, el producte, el consumidor, la competència, la distribució, els objectius de màrqueting, els objectius de comunicació, el pressupost de què es disposa per a fer una campanya publicitària, etc., i que es presenta [...]
8. report de situació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document intern d'una agència de publicitat que detalla els treballs que té en curs, l'estat, els responsables de dur-los a terme i la data de finalització. [...]
9. brífing de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que l'anunciant presenta a l'agència de publicitat o a la central de mitjans perquè l'utilitzi com a guia per a elaborar l'estratègia de mitjans. [...]
10. contrabrífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>