Document que conté informació detallada sobre els objectius, les regles, l'abast, el context, l'estructura narrativa, les condicions de victòria i derrota i el disseny estètic d'un videojoc, que serveix de guia als diferents equips de treball durant el procés de desenvolupament. [...]
Document, elaborat generalment per l'anunciant, que recull informació sobre el mercat, el producte, el consumidor, la competència, la distribució, els objectius de màrqueting, els objectius de comunicació, el pressupost de què es disposa per a fer una campanya publicitària, etc., i que es presenta [...]
Document intern d'una agència de publicitat que detalla els treballs que té en curs, l'estat, els responsables de dur-los a terme i la data de finalització. [...]
Document que l'anunciant presenta a l'agència de publicitat o a la central de mitjans perquè l'utilitzi com a guia per a elaborar l'estratègia de mitjans. [...]
Document que una agència de publicitat presenta a un anunciant en resposta al brífing amb l'objectiu de resoldre dubtes, demanar informació addicional, fer-hi aportacions o contrapropostes, presentar un esbós de l'estratègia publicitària, etc. [...]